Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Travian Oyun Scripti [PHP]

travian scripti
Script Kategorisi: Oyun Scripti
Script Boyutu: 21.063 KB
Script Açıklaması:  Travianx Project yapımı bir oyun scriptidir. Travian oyununun (private) basitleştirilmiş halidir. Oyunun özelliklerini siz kendinizce ayarlayabilirsiniz. Aşağıda Travian scriptinin kurulumu videolu olarak anlatılmıştır. Hepinize kolay gelsin...

Yönetici Puanı:  9/10
Kullanılabilirlik: Uzun

Kurulum Videolu Anlatım:


Demo YOK

19 yorum:

  1. virüs uyarısı alıyorum

    YanıtlaSil
  2. Access denied for user 'a2210098'@'localhost' (using password: NO) hatasi :S

    YanıtlaSil
  3. Veritabanına aktarım yapılamadı.

    Hatası alıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  4. ''Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'trteamspeak' (25) in /vhosts/trteamspeak.com/http/install/include/database.php on line 30
    Unknown MySQL server host 'trteamspeak' (25)''

    Bu hatayı alıyorum yardım!

    YanıtlaSil
  5. Durumu facebook adresimizden sordunuz gerekli açıklama yapılmıştır.

    YanıtlaSil
  6. bende diğer bir scriptee Access denied for user 'a2210098'@'localhost' (using password: NO) gibi bir hata alıyorum yardım edermisiniz? localhost yerine benim hostum yazıyorda ama gene bu hatayı alıyorum

    YanıtlaSil
  7. Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) hatası veriyor lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  8. videoda çatır çatır kuruluyor local'e ama bizde niye kurulmuor nlamadım?

    YanıtlaSil
  9. eset neden virus goruyor bu dosyada bednede gordu

    YanıtlaSil
  10. ya virus veriyor eset. Sadce esette ama yinede

    YanıtlaSil
  11. 'a2210098'@'localhost' Gibi hata alanlar mysql bağlantılarını yanlış girmişler, fb.com/m.canyr ekleyin yardım edeyim.

    YanıtlaSil
  12. kardeş warez değil demi script warez veya clone değildir demi

    YanıtlaSil
  13. Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) bu hatayı alıyorum yardımmmm

    YanıtlaSil
  14. Yahu para ayarlaması yapabiliyoruz ama odun tuğla vb. değerlerini nasıl değiştiriyoruz. Oyun admininde değişiklik yapmak istiyorum mesela.

    YanıtlaSil
  15. Yahu para ayarlaması yapabiliyoruz ama odun tuğla vb. değerlerini nasıl değiştiriyoruz. Oyun admininde değişiklik yapmak istiyorum mesela.

    YanıtlaSil
  16. linki yenileyin yuklenmiyor

    YanıtlaSil
  17. SESNSİON DOSYASINDA SORUN VAR CÖZÜM İÇİN YARDIMCI OLACAK KİMSE VARMI

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.