Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Tarcan Sohbet Botu [PHP]

sohbet scripti, sohbet botu, tarcan
Script Kategorisi: Diğer Scriptler
Script Boyutu: 707 KB
Script Açıklaması:  Tarcan sohbet botu. Aslında basit yapısına göre piyasada pek rastlanmayacak olan bir script türüdür. Siz kendinize göre botun kelime hazinesini geliştirebiliyorsunuz. Script tarafımızca kurulup test edilmiş ve sorunsuz olarak çalıştırılmıştır. Üst menüleri kendinize göre düzenlemeniz yetecektir. Kurulumu tamamlamak için bir veritabanı oluşturun ve "bag.php" dosyasını gerekli şekilde doldurun. "sql ydk/261109.sql" dosyasını veritabanınıza entegre ederek kullanmaya başlayabilirsiniz. Kolay gelsin...

Yönetici Puanı:  8/10
Kullanılabilirlik: Orta

10 yorum:

  1. Ya lütfen yardım edin. "Kurulup test edilmiş ve sorunsuz olarak çalıştırılmıştır" demişsiniz ama bu scriptin sql dosyası bozuk sanırım, arkadaşımla düzelttik ama ne yaptıysak sohbet ettiremedik, veritabanına bağlantı hatası veriyor sanırım. Konuşmaya çalışınca: Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Access denied for user ----- (using password: NO) in /home/---/public_html/bot/bot/ajax.php on line 6 şeklinde hata veriyor sürekli :( Bir türlü düzeltemedim. Yardımcı olacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kurulumu bizzat ben yaptım sanırım bir yerde yanlışlık yaptınız veya sunucu desteklemiyor olabilir az bir ihtimalde olsa.

    YanıtlaSil
  3. Atakan Bey, test amaçlı 000webhost.com üzerinden aldığım hesapla denedim.
    Sql dosyasını yükleyemeye çalışınca verdiği hatanın resmi: http://b1212.hizliresim.com/14/g/gws3d.jpg
    Sohbet etmeye çalışınca verdiği hatanın resmi:
    http://b1212.hizliresim.com/14/g/gws70.jpg
    Test adresi: http://reklam.net46.net/tarcan/bot/

    bag.php dosyasını düzenlememe rağmen sürekli aynı hataları alıyorum. Bu scripte gerçekten çok ihtiyacım var. Google'da saatlerce çözüm yolu aradım ama hiçbir sitede olası kurulum hataları hakkında yardımcı bilgi bulamadım. Siz yardım edin ne olur; günlerdir uğraşıyorum ama bir türlü kuramıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Link yenilenmiştir, SQL dosyası düzenlendi. Uyarı için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Atakan Bey, ilginiz için gerçekten çok teşekkür ederim ancak sohbet etmeye çalışınca verdiği hata hala aynı. Ben de sql dosyasında ";" yazımından kaynaklı bir hata bulmuş ve sonrasında silip düzeltmeyi başarmıştım. Eski dosyaları kaldırıp yeni linkte verdiklerinizi yeniden baştan aşağıya hem 000webhost'a hem de Funpic'e kurdum. İki sunucuda da sohbet etmeye çalışınca hata veriyor. Sohbet hata resmi bir önceki yorumumdaki gibidir. bag.php dosyasında localhost'a: mysql2.000webhost.com root'a: a8958720_kullanıcı adım ve şifreniz'e: veritabanı şifremi yazıyorum ama hiçbir sonuç alamıyorum. Hata benden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama bu scriptin kurulu halini de hiçbir yerde görmedim. Çalışan bir demo koyma şansınız varsa, bir şekilde sorunu çözebilirsek sitenizdeki Google reklamlarınıza her gün banlatmayacak kadar tıklayacağıma söz veriyorum :) Desteğinizi umutla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Sanıyorum ki scriptin ajax.php dosyasında bir hata var; özellikle 6 ve 7. satırda yazım yanlışları yapılmış gibi. Php bilgim olmadığı için düzeltemiyorum ;(

    YanıtlaSil
  8. Dosyaları yenilemiştim tekrar indirip kurulumu yaptınız mı? Aynı veritabanı üzerine kurmayın ama.

    YanıtlaSil
  9. Tekrar indirip farklı bir veritabanı üzerine kurulum yaptım Atakan Bey ama düzelmiyor. Ajax dosyası kesinlikle hatalı diye düşünüyorum artık. Php hata bulucu bir yazılımla hatalı satırlar buldum ajax.php içerisinde ama bilgim olmadığı için düzeltemedim. Daha önce defalarca script kurmuş biri olarak bu scriptte sorun olduğunu düşünüyorum; günlerdir uğraşıyorum ama hep hata veriyor.

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.