Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Progame Uzay Oyun Scripti [PHP]

oyun scripti php

Script Kategorisi: Oyun Scripti
Script Boyutu: 23.581 KB
Script Açıklaması: OGame alt yapısı ile oluşturulmuş ve geliştirilmiş bir uzay oyunu scripti. Progame tarafından geliştirilen ve düzenlenen scriptin kurulumu şu şekildedir:
- tüm dosyaları hostunuzun ana dizinine atın.
- install/ dizini altı ve config.php dosyalarını 777 chmod yapın.
- www.siteadi.com/install çalıştırın.
- Kurulum a tıklayın.
- Kurulum alanındaki gerekli yerlere database bilgilerinizi girin.
- kurulumdaki prefix olan ribiru_ yu kesinlikle değiştirmeyin.
- Aşamaya göre admin alanındaki bilgileri sağlam girin ve şifrenizi zorlu kılın.
- Kurulumu bitirin install/ dizinini silin ve config.php chmod 444 yapın.
- kurulum sonrası admin panel log işlemi için ftpnizdeki adm/Log klasörü altındakileri 777 yapın.
Yapımcı (veya gönderen)Berkehan Bendivar


Yönetici Puanı:  7/10
Kullanılabilirlik: Orta

Neler İyi: Geliştirilmiş arayüz.
Neler Kötü: Klasik OGame.


Progame Scriptini İndir

7 yorum:

  1. teşekkürler böyle scriptler paylaşmanız harbiden çok güzel ben şimdi bu scripti denicem unutmassam bilgilendiririm sizleri :D

    YanıtlaSil
  2. denedim ve şu hatayı aldım Hata, lutfen admin ile iletisime gecin. Hata no: 8 ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  3. - install/ dizini altı ve config.php dosyalarını 777 chmod yapın. Bu nedem yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım filezillada dosyaları karşıya yükledikten sonra config exeyi bulum sağ tıkla özellikler de
    sayısal değeri 777 yap kurulumu yaptıktan sonra install klasörünü sil ve config exenin sayısal değerini 444 yap

    http://www.progames.tk

    YanıtlaSil
  5. oyun scriptlerinizde para kazanmak için item vs. satışı olup olmadığını belirtseniz sevinirim, mail olarak dönüş yaparsanız daha bi sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. ben yaptim denendi güzel şuan para kazanıyorum aylık 20 l geleri var :D

    YanıtlaSil
  7. ben denedim oluyor bunula para kazanabilir ben aylık 25 tl kazanıyorum D:

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.