Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Firma Scripti [PHP]

php firma scripti

Script Kategorisi: Diğer Scriptler
Script Boyutu: 6.217 KB
Script Açıklaması: Eğer bir firmanız varsa kullanacak scriptiniz veya yaptırabilecek durumunuz yoksa bu script sizin için hazırlanmış :) Tabi çok profesyonel durmasa da firmanızı temsil edecek kadar gösterişli. Umarım hepinizin içine yarar. Kolay gelsin...

Yönetici Puanı:  5/10
Kullanılabilirlik: Uzun 

Neler İyi: Güzel Manşet - Bulunması Zor Script
Neler Kötü: Grafik ve Tasarım - Rahatsız Edici Arayüz - Geliştirilmediği Halde Güven Vermez.

11 yorum:

  1. Eline Sağlık Bu Siteyi Sevmeye Başladım Başarılar Admin..

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. mbr iyi günler script için öncelikle tşk ederim indirdim kullanıyorum yanlız admin panelde resim yüklemede sıkıntı yaşıyorum hata veriyor yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  4. Warning: move_uploaded_file(./cache/13561676741730780445559240150.jpg) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: Permission denied in /home/ondergro/public_html/admin/imajupload.php on line 15

    Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpQ0PFuc' to './cache/13561676741730780445559240150.jpg' in /home/ondergro/public_html/admin/imajupload.php on line 15

    Resim yükleme sorunu olu?tu. Lütfen uyaryyy dikkate alynyz: "Yalnyzca JPEG formatly resimler (jpg, jpeg) kabul edilmektedir. Maks boyut: 8M"

    YanıtlaSil
  5. böyle bir hata alıyorum resim yüklemelerde ürün eklemelerde

    YanıtlaSil
  6. Eline Saglık.Ama admin paneline giriyorum şifre dogru giremiyorum

    YanıtlaSil
  7. kardeşim yükledim fakat veribağlantısı hatası aldım sorun nedir ayar.php dosyalarının hepsini düzelttim ama veri bağlaantısı hatası veriyor. sql de yükledim

    YanıtlaSil
  8. kardeş herşeyi tamamen yaptım videodaki gibi ayar.php dosyalarını düzenledim sql yükledim ama veri bağlantısı hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  9. admin paneline giris yapamıyoruz hata veriyor sq mi gerekli?

    YanıtlaSil
  10. ayar gördünüz yere bu şekilde yazın

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.