Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Dragon Knight Web Tabanlı Oyun Script [PHP]

Bu Script Web tabanlı olup php işine yeni girenler için birebir. Php coderlikte yeniyseniz ve bir oyununuz olsun diyorsanız bu scripti indirin ve internetten araştırmalarınızla bu scripti geliştirin. Dünyanın en kolay php tabanlı scriptidir. Strateji tabanlı eskilerden avatar RPG Oyununu anımsatan bir script. Görüntü Kalitesi

Yok denilicek kadar az ancak dediğim gibi yeni başlayanlar için birebirdir.


DOWNLOAD

4 yorum:

  1. ben bunu kuramadım yardım edermisiniz nasıl kurabilirim bir resimli anlatım veya videolaı anlatım yapar mısınız ve bunun sql dosyası nerede?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkkür ederim öncelikle ama. Sqlsız nasıl kurabilirim database açtım bilgileri filan config.php dosyasına yazdım ama install.php yapıyorum işte abcc@localhost (localhost ve abc yerinde kendi bilgilerim var) yazıyorum sonra home/abc/lib.php on line 55 hatası çıkıyor herşeyi denedim ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  3. Türkçe karakter sorunu yaşıyorum;
    latin5_bin latin5_turkish hepsini denedim olmuyor :(

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.