Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Mega Dosya Upload Scripti [PHP]

Script Kategorisi: Upload Scripti
Script Boyutu: 4.355 KB
Script Açıklaması: Bir upload scriptinde olması gereken tüm özellikler bu scripti toplanmış. Premium indirme özelliğinden tutun üyelik özelliğine. 6 Dil seçeneğinden tutun full seo özelliğine tam bir upload scripti. Dosya upload haricinde "Flash Upload, Ftp ve Url Upload" özellikleride scriptte mevcut. Kullanmasınız bile şiddetle öneriyorum arşivinize alın.

DOWNLOAD1 - DOWNLOAD2

16 yorum:

  1. PPD Sistemi varmı bunun?

    YanıtlaSil
  2. Maalesef yok ama ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Türkçe Yapabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  4. Türkçe Dil Dosyası Ekleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Hocam bu scripti kurdum çalıştırdım ancak upload yapamıyorum. yardım ede bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. hocam bunun sql si yok ya varsa atabilirmisin teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veritabanı gerektirmeyen script,onun için SQL dosyası yok

      Sil
  7. scripti kurduk upload edilmiyo nedennn

    YanıtlaSil
  8. Scripti kurduk dosya upload edilmiyor. neden

    YanıtlaSil
  9. admin kısmına girmek istediğimde auto_prepend_file hatası alıyorum nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  10. Aynı hatayı bende alıyorum. Ne yapmalıyız acaba yardımcı olur musunuz lütfen.

    YanıtlaSil
  11. Aynı hatayı bende alıyorum yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar script kurulumunda herkeze destek sağlayabilirim..

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.