Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Kleeja Dosya ve Resim Upload Scripti [PHP]


  • Kleeja Dosya ve Resim Upload Scripti - Scriptciyim.blogspot.com
  • Script Kategorisi: Upload - Download Scripti
    Script Boyutu: 1.800 KB
    Script Açıklaması:  Kleeja son zamanların tercih edileni. Gerçekten de hakkını vererek yapmışlar, script normalde arapça ancak içerisinde Türkçe dahil olmak üzere altı adet farklı dil mevcut. Scriptte üyelik sistemi, dosya silme, IP Ban, uzun süre indirilmeyen dosyaların otomatik silinmesi gibi bir çok güzel özellik var. Ve bir diğer önemli özelliği ise kayıtlı kullanıcılara daha fazla yükleme imkanı sağlanabiliyor. Umarım hepinizin işine yarar işinize yaramasa bile arşivinizde bulundurmalısınız, temayı kendinize göre tasarlayabilirsiniz ancak Kleeja copyright kısmının kaldırılmasına izin vermiyor. Hepinize kolay gelsin...

    Yönetici Puanı:  10/10
    Kullanılabilirlik: Uzun

    Kurulumu Videolu Anlatım:

    7 yorum:

    1. indirdiğimiz exede indirirken hata çıkıyor hocam
      Hata: Bilinmeyen Durum (301 Moved)
      diye hata çıkıyor indirme programının sol alt köşesinde direk link koyabilirmisiniz.

      YanıtlaSil
    2. neyse ben sitesinden indirdim ama benim gibi hata yaşınlar olursa onlar için en azında detaylı bi anlatım yapın şu indirmede sorunları düzeltin yada.

      YanıtlaSil
    3. 3 farklı sistemde test ettik sorun çıkmadı.

      YanıtlaSil
    4. Eline Sağlık Güzel Bir Script 1.5 'i Çıkmış Orijinal Sitesinden Onu İndirdim Fakat TR Dil Desteği Yoktu. İngilizceyi TR'ye Çeviriyorum Şuan. Baya Kelime Var :D Uzun Sürecek Biraz :)

      YanıtlaSil
    5. copyrigtı nasıl kaldırcaz

      YanıtlaSil
    6. Copyright "©" Kaldırma Hakkınız Yok Maalesef.

      YanıtlaSil
    7. Merhaba arkadaşlar, kleeja v 1.5 indirip kurdum tr dil desteğinide kurdum saolsun tr dil dosyası yapmışlar. ancak benim anlamadığım bu scriptin reklam alanı yokmu ve dosyalar belirli bir günden sonra indirilmiyorsa dosyayı otomatik silme sistemi yokmu ?

      YanıtlaSil

    Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

     

    Bilgilendirme

    Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
    İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

    Bize Yazın

    Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.