Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Blog Kurma Scripti Ücretsiz indir

blog scripti indir
PHP ile kodlanan scriptlerden birisi de YBBlog 1.5 adındaki hoş tasarımlı bir script. YBBlog scriptini özellikle kişisel bloglarınız için rahatlıkla kullanabilirsiniz. YBBlog 1.5 scriptin tasarımında beyaz renk yoğunlukla kullanıldı. Bu sayede hem göz almayan, kullanışlı hem de sade bir tema ortaya çıktı. Scriptin 1.5 versiyonunda 1.0 versiyonundan daha fazla özellik bulunuyor. Dosyayı sunucuza atıp kısa bir işlemden sonra scripti çalıştırabilirsiniz. YBBlog 1.5 Blog scripti Yılmaz Bilişim tarafından kodlandı.

YBBlog 1.5 Blog Scripti Özellikleri:
1.   Scriptte kategori özelliği bulunmakta
2.   Yönetim paneli bulunmakta
3.   Olmazsa olmaz diyebileceğimiz SEO desteği bulunmakta
4.   Hit sistemi
5.   Popüler konular bölümü sayesinde ziyaretçilerinizin dikkatini bu konularla çekebilirsiniz
6.   Webmasterler için mutlaka gerekli olan istatistik bölümü bulunuyor
7.   Çoğu scriptte olduğu gibi yorum sistemi bulunuyor
8.   Arama özelliği
9.   İletişim, Hakkımda gibi özel bölümler
10. Yazıya özel bilgi bölümü

YBBlog 1.5 Blog Scripti Nasıl Kurulur?
1.   İndirdiğiniz dosyaları sunucunuza gönderin.
2.   Ardından MySQL veritabanı oluşturmalısınız.
3.   Sql.sql dosyasını (veritabanı klasöründe bulunuyor) içeri aktarma işlemini yapın.
4.   inc/ayar.php dosyasını açın ve son olarak buradan veritabanınız ile ilgili alanları düzenleyin.

Not: Yönetim panelinin kullanıcı adı ve şifresi admin dir.
YBBlog 1.5 Blog Scripti indir: Tıklayınız, Ayrıca Tıkla
Dosya şifresi: wmscripti.com

6 yorum:

  1. kardeşim ben bunda yetkili olamıyorum yetkili girişini kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  2. Siteye Attım Ama Yönetim Panelinin Kullanıcı Adı Ve Şifresi admin admin deilmi olmuyo

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kendi sistemde kullandım

    YanıtlaSil
  4. abi ben herkes kayıt olsun, konu oluşturabilsin istiyorum nasıl olucak bu ?

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.