Social Icons

twitter facebook google plus linkedin rss feed email

Yorum Ekleme Scripti [PHP]


php yorum atma scripti

Script Kategorisi: Diğer Scriptler
Script Boyutu: 10 KB
Script Açıklaması: Sql dosyanızı veritabanına import edin. "baglan.php" dosyasını kendinize göre düzenleyin ve kullanıma başlayın. Umarım işinize yarar hepinize kolay gelsin.
YapımcıNecip Sünbül


Yönetici Puanı:  5/10
Kullanılabilirlik: Orta

Neler İyi: Basit kullanım.
Neler Kötü: Görsel arayüz yetersiz.

Yorum Scriptini İndir

7 yorum:

  1. merhaba ben bunu kendi siteme entegre etmek istiyorum yani haberler sitem var ve her habere yorum yapılmasını istiyorum ve bunu kendi veri tabanıma eklemek istiyorum nasıl yapabilirim bunu ? bana yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. herşeyi kuruyom deniyom.''yorum eklenmemiş'' diyor 10 saattir uğraşıyom delircem.

    YanıtlaSil
  3. Web sitenizi beğenerek ziyaret ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. deneyelım umaırm olur

    YanıtlaSil
  5. deneyelım umaırm olur

    YanıtlaSil

Uygunsuz Yorumlar Silinecektir.

 

Bilgilendirme

Yer alan Scriptler tarafımızca üretilmemiştir. Üreticiler ilgili konuda gösterilir. Daha çok download linkleri de yükleyici sitelerden verilir ve dolayısı ile tarafımızca yüklenmez. Kurmadan önce bilgileri okumanızı öneririz.
İndirdiğiniz script içindeki bilgiler kısmı ile kurulum işlemini okumanızı ve anti-virüs tarayıcıdan da geçirmenizi öneririz.

Bize Yazın

Bizlere geri bildirimde bulunmak ve olumlu-olumsuz görüş sunmak için yenireg1@gmail.com email adresini kullanabilirsiniz. İçeriklerden uygunsuz olan ya da telif hakkı içeren ile önerdiğiniz scriptleri de yollayabilirsiniz. Ayrıca olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlardan da yollayabilirsiniz.